نفس کوچولوووو
...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ساعت اورجینال پلیس
بزرگترین و بروزترین سایت عکس های کشتی کج
Ajoojomajooj
اهنگ های خوشکل وخنده دار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان توپ توپ و آدرس nafaskoochoolu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 538
بازدید کل : 91173
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 93
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
نفس

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 22:34 :: نويسنده : نفس

زایمان دختر ۱۴ ساله به صورت مخفیانه در حمام

دختری که در تصویر زیر مشاهده می کنید یک دختر ۱۴ ساله است که به صورت غیر مشروع باردار شده بود و این حاملگی را از همه مخفی کرد و در یک شرایط سخت و در حمام خانه زایمان کرد. اما نکته جالب خبر اینجاست که این دختر، بچه را که یک پسر بود را خفه و سپس در یک جعبه کارتونی کفش پنهان کرده بود.fn91 7 561 زایمان دختر 14 ساله به صورت مخفیانه در حمام+عکس

 

“کسیدی گودیسون” ۱۴ ساله بعد از دستگیری به عنوان یک قاتل درجه یک محاکمه خواهد شد، او متهم است که فرزند خود را به قتل رسانده است . داستان وحشتناک او همه را شگفت زده کرده است اینکه او چگونه توانسته است ماهها بارداری خود را از همه مخفی کند گفته میشود هرساله ۷۵۰ هزار نوجوان امریکایی دچار بارداری ناخواسته و پنهانی میشوند.

 

این دختر هنگامیکه دچار درد زایمان شد به جای درخواست کمک به تنهایی اقدام به وضع حمل کرد و سعی کرد با استفاده از قرار دادن حوله ای بین دندانهایش و چسب زدن بر دهان مانع از فریاد زدن خود شود. او بند ناف بچه را با یک قیچی بریده و بعد از به دنیا آمدن بچه اش او را خفه کرده و بدنش را دریک جعبه کفش در کمدش قرار داد.او میگوید علت اینکار ترس از عکس العمل مادرش بوده است.

 

بعد از ۳ روز هنگامی که مادر این دختر قصد داشت اتاقش را تمیز کند متوجه جعبه کفش شد و هنگامی که با نوزاد مرده در آن روبه رو شده بود با پلیس تماس گرفت و اینجا بود که دست دختر رو شد.

 

مادرش میگوید یکبار به وضعیت ظاهری او شک کردم اما وقتی از او تست بارداری گرفتم جواب آزمایش منفی بود  و تعجب میکنم که این دختر چگونه توانسته است با این شرایط سخت و به تنهایی وضع حمل کند.

  •  
  •  
  •  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: